sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Unelmakengät kaksin kappalein

Moi! Ajattelin tässä ranskan lukemisen lomassa tulla esittelemään teille nämä mun kahdet uudet ja ihanat Pertti Palmrothin kengät. Viime torstaina siis käytiin äidin kanssa Palmrothin poistomyynneissä ja löysin aivan ihastuttavat kengät - ja vielä kaksin kappalein. Tässä vaiheessa annan vinkin: jos joku ei vielä ole käynyt tarkastamassa Palmrothin valikoimaa Tampereella, kannattaa se tehdä viimeistään nyt. Alennukset on päätähuimaavat ja ainakin minua miellyttäviä kenkiä oli vielä jäljellä!

Ensimmäinen pari, johon heti ihastuin, oli nämä kauniit, vaaleat avokkaat. Mulla ei ikinä pienenä ollut niitä kultaisia kerhotossuja, joten pistin nyt paremmaksi ja hankin aavistuksen kultaa hohkavat korkokengät! Oon jo pidemmän aikaa etsinyt vaaleita korkkareita ja nyt todellakin onnisti. Oon niin tyytyväinen: kauniit laatukengät sellaiseen pilkkahintaan, etten tiedä kehtaako sitä edes ääneen sanoa. Mulla on näihin ihanasti sopiva Palmrothin pikkulaukkukin!


Toinen kenkäpari on ihan perus mustat ballerinat. Saattaisitte nauraa (tai itkeä) jos näkisitte mun viime kesänä käyttämieni mustien ballerinojen kunnon, ne kun on sitä luokkaa, että pääsevät piakkoin muistojen lippaaseen (lue: roskiin). Mussa on se vika, että todellakin kirjaimellisesti käytän kengät loppuun. Toivottavsti nämä Chanel-tyyliset ballerinat osottautuvat kestäviksi!

Mitäs pidätte löydöistäni?

6 kommenttia:

  1. Aikas mahtavat oot löytänyt!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. kiitos, tykkän itsekin! ja tosiaan hyvä kun olin jo pidemmän aikaa tuonlaisia kenkiä haeskellut... :)

      Poista
  3. Oi sun blogi on ihana :) Tykkään myös aivan älttömästi tyylistäsi!

    www.littledragonfliess.blogspot.com

    VastaaPoista