torstai 15. joulukuuta 2011

Huone joulukuntoon




Monta rautaa tulessa: kirjotan postausta, puhun isosiskon kanssa puhelimessa ja luen historian kokeeseen - en tajua miten tää on mahdollista. No joo, ehkä keskittyminen ei oo ihan huipussaan, mutta ainakin tunnen itseni aika tehokkaaksi! Mulla on tosiaan koeviikko käynnissä. Keskiviikkona oli sosiaalipsykologian koe, jossa taivaan kiitos sai käyttää kirjaa apuna. Pelottaa vaan kamalasti mitä sieltä tulee arvosanaksi, mulla on aiempien kurssien takia rima aika korkealla. Tänä aamuna kävin englannin kokeessa, maanantaina on vielä historian koe ja sitten tää tuska hellittää. Koeviikko on sinänsä ihan hyvä ratkaisu mun mielestäni (kiitos vapaapäivistä), mutta inhoon tätä väsymystä ja voimattomuuden tunnetta jonka se saa aikaan. Liian paljon lukemista ja kamala paniikki päällä. Oon aivan kamalan hidas lukija ja se jos mikä hankaloittaa tätä prosessia.


Tässä koulutöiden painaessa päälle oon kuitenkin vähän piristänyt itseäni ja huonettani sisustamalla sitä uuteen uskoon. Rakastan tätä nykyistä värimaailmaa: paljo lämpimän sävyistä punaista, violettia ja ruskeaa. Ostin viime vuonna tuon kauan himoitsemani päiväpeiton Indiskasta ja oon älyttömän tyytyväinen siihen. Hinta kyllä kirpaisi, but who cares! Tyynyt toistaa päiväpeitteen värejä ja mun punainen seinäni korostaa koko komeutta. Tykkään tosi paljon sisustamisesta ja voin kyllä sanoa, että mun huoneeni on tällä hetkellä kaunis ja jouluinen! Vaihdoin myös verhot tummemmiksi ja ripsutin niihin tuikut. Rakastan tällaista joulutunnelmaa.



Huoh... Kamalasti on vielä tekemistä ennen joulua! Sain eilen tehtyä sukulaisille menevät joulukortit valmiiksi, mutta vielä on kaikki pakettikortit tekemättä ja mikä vielä olennaisempaa - lahjat puuttuu! Olis varmaan viikonloppuna ihan hyvä mennä niitäkin hommailemaan... Samoin sen piparkakkutalon tekeminen on edelleen vasta suunnittelutasolla. Mutta joo, nyt taitaa olla aika keskittyä taas tohon historiaan vähän paremmin, joten mukavaa illan jatkoa teille vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti