maanantai 13. helmikuuta 2012

Hiusten hoitoa Part One: Bed Head Superstar

Moi! Mietin viikonloppuna uusia postausaiheita ja tajusin, etten ole vielä esitellyt mitään käyttämääni kosmetiikkaa. Tänään ajattelin korjata asian aloittamalla shampoo-esittelyllä. Mulla on kolme erilaista shampoo-hoitoaine -yhdistelmää, joita vaihtelen vähän fiiliksen mukaan. Nyt jonkin aikaa oon käyttänyt Bed Headin Superstar -shampoota ja -hoitoainetta.

Bed Headin Superstar -shampoo lupaa käyttäjälleen massiivista tuuheutta. No, mun on kyllä todettava, että ainakaan mun hiuksiini tuuheus-lupaus ei toimi. Muuten shampoon ja hoitoaineen yhdistelmä kyllä toimii - hiukset tulee puhtaiksi ja uskomattoman sileiksi. Superstar-shampoo tuoksuu muuten aivan taivaalliselta: jostain syystä mulle tulee siitä aina mieleen lapsuus ja My Little Ponyt (voi miten nostalgista)! Noin yleensä ottaen mun mielestäni Bed Headin tuotteet on kuitenkin hieman yliarvostettuja ja turhan kalliita, mutta käytän niitä ihan mielelläni.
Esittelen myöhemmin muut käyttämäni hiustenhoitotuotteet. Onko teillä joitain ehdottomia suosikkihiustenhoitotuotteita?

2 kommenttia:

  1. Noi superstarit tuoksuu kyllä ihanalle! Aussiet on kanssa hyviä ja matrixin tuotteet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Toinen käyttämäni shampoo-hoitoaine -pari muodostuukin Aussien tuotteista :)

      Poista