keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Hangella kimaltaa pieniä timantteja

Moi! Pääsin just koulusta kotiin ja päätin tulla ihan pikapikaa kertomaan päivän kuulumiset. Aamulla oli psykan koe ja ainakin tällä hetkellä tuntuu, ettei se kovin hyvin mennyt. Sääli, jos (lue: kun) mun kymppiputkeni nyt katkeaa. Psykologia on mun mielestäni ihan hirveän mielenkiintoista, mutta tosiaan tällä kertaa olin vähän huonosti valmistautunut. Huomenna onkin sitten vuorossa ruotsin koe.

Ulkona on muuten (jos ette sattuneet itse huomaamaan) aivan hemmetin kylmä. Ehdin jo toivoa, ettei näitä yli parinkymmenen asteen pakkasia tulisi tänä talvena ollenkaan, mutta... No, jos jokaisesta asiasta pitäisi nähdä myös hyviä puolia - pääsin käyttämään ensimmäisen kerran moneen aikaan mun ihanaa karvalakkiani! Ostin sen viime talvena Glitteristä ja mun on sanottava, että pää kiittää tästä söpöliinistä. Mitäs te tykkäätte? Kuvasta nyt ei kovin hyvin saa selvää, mutta hatussa on tosiaan tuollaiset ylisöpöt tupsutkin. Oi, tykkään tästä niin paljon!

2 kommenttia:

  1. mäkin haluun tommosen hatun!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on just ihanan lämmin näillä jäätävillä ilmoilla! Kannattaa ehdottomasti hakee jostain :D

      Poista