torstai 30. elokuuta 2012

Tarkkaa selontekoa

Tiedättekö sen tunteen, kun herätyskello soittaa juuri siinä vaiheessa, kun on mukava horros päällä, tiedostaa nukkuvansa ja ajattelee kuinka ihanaa on vain maata lämpimän peiton alla? Mulle kävi tänään niin. Mietin jo hetken matikan tunnin väliin jättämistä, mutta otin kuitenkin itseäni niskasta kiinni ja raahauduin aamupalalle ja bussiin. Onneksi.


Matikan tunnilla kerrattiin kuluneen viikon asioita ja käsiteltiin uutena frekvenssi. Kerrankin voin oikeasti sanoa osanneeni. Jos vaikka pääsisinkin tästä kurssista läpi? Panokseni matikkaan on ollut tässä kurssissa naurettavan vähäistä, kun oon vain kuluttanut kaiken aikani psykologian ja englannin lukemiseen.


Mulla oli iltapäivästä kahden tunnin hypäri, joten suuntasin keskustaan kuluttamaan aikaani. Menin lounastamaan Sokoksen kahvilaan seuranani tee, täytetty täysjyväleipä sekä uusi Costume-lehti. Oli melkoisen rentouttavaa istua yksin, ilman kiirettä. Vaikka nää hypärien jälkeiset maantiedon tunnit onkin ehkä maailman turhimmat, oon silti jaksanut jäädä niille joka kerta tunnollisesti!

Olin kotona neljän aikoihin ja sain Hilkan kuvaamaan mun päivän asuani. Itse oon aika tyytyväinen asuvalintaani vaikka se onkin tosi simppeli - joskus yksinkertaisuus on kultaa (tänään kirjaimellisesti: huomatkaa noi ihanat kultahippuset mekossa!).


Koulun jälkeen tarvitsen ehdottomasti täyden nollaushetken.  Tänään katselin vanhaa Will & Grace tv-sarjaa, jonka lainasin viime viikolla kirjastosta nauttien samalla välipalaa.

Harrastin myös pienen hetken  nettishoppailua ilman ainoatakaan ostosta. Sitten voinkin hyvällä omallatunnolla sanoa, että iltani on ollut täynnä psykologiaa puoli kuudesta alkaen. Kohta on pakko vaihtaa hetkeksi englantiin. Huomenna on psykologian tentti, joten pääsen lähtemään koululta vasta kuuden jälkeen. Lauantaina puolestaan odottaa preliminäärit. Piristävänä ruiskeena toimii kirpeät syysaamut, jotka päivää myöten kaunistaa kaksi auringon sädettä.

Mitä teidän viikkoonne kuuluu?


7 kommenttia:

  1. Silti jaksoit ottaa kuvaa aamupalasta?! No ei, kivaa vaan, mutta ei mulla tulisi mieleen kiireessä :D
    PS. Juotko kahvin mustana? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla ollut kiire, olin vaan väsynyt :)

      juon kahvin lähes mustana, tykkään siitä vahvana mutta kaadan kuitenkin aina pienen tilkan maitoa joukkoon!

      Poista
  2. Katso kuvia sinusta viime joulukuulta. Laiha muttei niin kuin nyt. :/ koita saada vähän lisää sitä painoa! luuranko on paha sana mutta...

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana mekko!

    Blogissani on muuten meneillään arvonta, kurkkailepa sinne jos kiinnostaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon, tykkään tosta valtavasti itsekin - tosin otin sen vasta nyt käyttöön, vaikka ostamisesta onkin jo vuosi! :D

      heii täytyypä käydä kurkkaamassa! :)

      Poista
  4. kulta toi mekko on niin kaaaaunis, voi söpötys!

    ps oliks toi uus lehti hyvä vai ei?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitos, se pääsi mun suosikkien joukkoon - se oli niin mukava ja lämmin että menee hyvin talvellakin! :)

      ja joo kyllä toi mun mielestäni vaikutti ihan hyvältä, siellä oli asiaakin, mutta loppua kohti alkoi menemään mainostamisen puolelle. Ihan tutustumisenarvoinen kuitenkin!

      Poista