perjantai 10. elokuuta 2012

Ted Baker - Small Rocksy

Arvatkaa mitä?! Joskus kerroin teille mun tarpeestani uudelle lompakolle ja epätoivoisista yrityksistä löytää sopivaa. Mulla oli haaveissa kaksi vaihtoehtoa: Michael Korsin Jet Set zip around small sekä Ted Bakerin Rocksy Small Heart. Ette oikeesti usko miten pitkään pohdiskelin noiden kahden välillä. Lopulta päädyin kuitenkin tähän ihanaan karkki-lompakkoon:

Kuvat lainattu täältä

Näitä lompakkoja oli kyllä myynnissä esim. Aukialla ja Putiikissa Rannalla vaikka missä väreissä (pinkki, punainen, puuteri, oranssi, vihreä...), mutta mussa kun asuu tämä käytännöllisyydenläheisyys melkoisen tiukassa, niin munhan tietysti täytyi saada tämä herkku nimenomaan mustana. Lopulta hankin oman yksilöni Oulun Vimasta (uskomattoman ystävällistä palvelua, suosittelen lämpimästi!) ja siskoni toi sen eilen minulle Tampereelle tullessaan!

Oon itse melkoisen tyytyväinen tähän hankintaan, mutta mitäs te tykkäätte?

PS. En ole unohtanut kysymyksiänne, on vaan ollut kamalasti tekemistä - oon  kyllä aloittanut niihin vastaamisen jo!

Mahtavaa perjantai-iltaa kaikille!

2 kommenttia: