lauantai 23. helmikuuta 2013

Lauantain asu

Kivaa lauantaita kaikille! Mun lauantai-aamuni alkoi tänään poikkeuksellisen aikaisin: mulla oli koululla uskonnon tentti, joka pakotti mut heräämään jo ennen kahdeksaa. Tuntui tosi oudolta mennä koululle nyt kun on päässyt tämän lukuloman makuun, mutta oikeastaan ne kolme tuntia meni tosi äkkiä - mulla oli kivaa!

Anyway, mun tarkoituksena oli esitellä tämän päivän asua - pääsin vihdoinkin ihan virallisesti ulkoiluttamaan uutta lempilaukkuani.


Oon aina ollut melko arka käyttämään punaista väriä muualla kuin huulissa.Viime viikolla löysin kuitenkin garderoobini kätköistä tätini vanhan villakangastakin, joka herätti mielenkiintoni. Viimeksi käytin kyseistä takkia yläasteikäisenä käydessäni Ahvenanmaalla, ja olen aika iloinen tästä uudelleenlöytämisestä. Mitä mieltä te olette - uskaltaako tuolla lähteä toistekin ulos?

takki: vintage, laukku: Michael Kors, saappaat: Pertti Palmroth, housut: Mango, huivi: H&M, käsineet: Global Accessories





Mun tämänhetkiset lemppariasusteeni, Michael Korsin Hamilton sekä Pertti Palmrothin mustat nahkasaapikkaat, on kuin toisiaan varten tehty! Tykkään, tykkään!



Viihdyin tosi hyvin tämänpäiväisessä asussa - oli ihan huippua kävellä bussipysäkille vaihteeksi vähän kevyemmässä takissa, vieläpä ilman palelemista. Viimeisen kuvan perusteella mun tosin taitaa olla hyvä kiinnittää ensi kerralla huomiota huivinpukemiseen: toi takana roikkuva lappu ei ehkä näytä ihan kamalan kivalta, hahaa!

Kaipa sitä voisikin sitten taas ryhtyä tehokkaaksi ja jatkaa uskonnon lukemista. Tällä hetkellä menossa on reformaation kertaus... En tajua, miksi kaikki tuntuvat vihaavan kirkkohistoriaa. Mun mielestäni se on tosi mielenkiintoista.

18 kommenttia:

  1. ihana takki (:



    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, olen kyllä itsekin iloinen, että löysin sen uudestaan! :)

      Poista
  2. Oi, tosi kiva tämä asu! Saappaat on todella upeat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Reetta! :) Noi saappaat on kyllä yks parhaita löytöjä pitkään aikaan!

      Poista
  3. Ihan supertyylikäs oot!! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo laukku! Ja ehdottomasti voit jatkossakin pitää tuota takkia, aivan mahtava! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Senja! :) Laukku on kyllä aikas ihana!!

      Poista
  5. Kiva takkihan tuo. Ilman muuta tuota voi pitää toistekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että takki saa positiivista palautetta! :)

      Poista
  6. Uskaltaa lähteä tolla takilla toistekin ulos, sehän on uskomattoman ihana! Kaunis väri ja malli (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, oon jostain syystä ollut aina tosi epävarma tuon takin kanssa! Ihanaa että ihmiset onkin tykänneet siitä! :)

      Poista
  7. äääh kuinka kidutusta tää on kattoa aina vaan bloggaajilla yleistyviä Michael Korsin laukkuja. Mäkin tahon! Mut oikeen kiva asu (:

    VastaaPoista
  8. takki on ihana! laukku myös :)

    VastaaPoista