lauantai 7. heinäkuuta 2012

Arboretum

Tänään mentiin iltapäivällä Anskun kanssa käymään Arboretumissa. Olin aamulla ihan paniikissa, koska en osaa sitten yhtään liikkua Hatanpäällä, eikä mulla ollut hajuakaan missä mun kuuluisi jäädä bussista pois. Ansku kuitenkin oli mua vastassa Hatanpäänsairaalalla ja fiksuna tyttönä tajusin, että ainahan bussikuskin voi nätisti pyytää  heittämään oikealla pysäkillä pois kyydistä - ja näin ne asiat hoituu!

En ollut ikinä ennen käynyt Arboretumissa, mutta voin nyt vinkata kaikille jotka vaan Tampereella päin liikkuu, että se on kyllä tutustumisenarvoinen paikka! Ihanaa kukkien väriloistoa ja muutenkin kaunis ja rauhallinen puistoalue. Tosi hyvä paikka piknikille. Ilma ei tänään ehkä ollut paras mahdollinen, luulen, että auringon paistaessa paikka on vielä tuplasti upeampi!


hame: H&M, paita: H&M, kaulakoru: Kalevala/Vanamo, laukku: vintage, kengät: Pertti Palmroth
 Tuntui hassulta lähteä kesäpäivänä liikenteeseen paidalla, jossa on 3/4-hihat. Aurinko ei paistanut yhtään, mutta lämpömittari näytti meillä päin sitten kuitenkin +25 astetta! Arboretumissa kävi kuitenkin tuuli, joten ei onneksi tullut kuuma. Toi paita on muuten tosi mukavantuntuinen päällä, sellainen löllö-paita, mutta käy näköjään hyvin myös korkeavyötäröisten hameiden kaverina.



Puistossa tallusteli myös paljon söpöjä sorsia! Tuo yksilö näyttää aika ressukalta noiden apiloiden keskellä!

Iltapäivä oli todella ihana viettää Anskun kanssa! Ei oltu nähty pitkään aikaan joten puhetta kyllä riitti. Ja osaan tästedes Arboretumiin ihan itse, hyvä minä! Nyt joudun valitettvasti avaamaan psykologian kirjan - toivottavasti teillä on tiedossa hauskempi ilta!


6 kommenttia:

  1. Pitäis kyllä oikeesti alkaa tutkailla täältä tampereelta enemmän kaikkee menovinkkejä. oon asunut jo aika monta vuotta enkä ollut tiennytkään koko arboretumista! näyttää niin kivalta että pitää varmaan itsekkin vierailla tänäkesänä tuolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin olen vasta viime aikoina edes vähän yrittänyt löytää uusia tutkittavia paikkoja täältä päin maailmaa! Mutta tosiaan, Arboretum on ehdottomasti tutustumisenarvoinen paikka, ajattelin itsekin mennä siellä vielä käymään aurinkoisempanakin päivänä! :)

      Poista
  2. ihania kukkia, mun lemppariväri vielä ;)!
    ja voi tota sorsaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä nuo on aika kauniita! Ja se sorsa nyt vaan oli niin säälittävännäköinen että oli pakko ottaa siitä kuva! :D

      Poista
  3. Ihana tää sun blogis :) yritin että oisin ton mun blogin kautta kirjautunu tänne sun lukijaks mutta koska en oo käyttäny omaani yli vuoteen niin en musita salasanaa eikä se sähköpostikaan oo enää käytössä mihin oisin voinu pyytää uuden salasanan... damn nyt kävi näin :D
    Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) eikä, sun pitää hei tehä uus profiili! :D

      Oli muuten aivan mahtavaa käydä tuolla Arboretumissa, että kiitos vaan vielä kun esittelit paikan mulle!

      Poista