sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Kesällä hei kuuluu syödä paljon jäätelöä!

Mistä tietää että kesä on tullut? Siitä, että ihoon alkaa vähitellen ilmestyä kutisevia, punertavia paiseita (kuulostaapa ihanalta). Sain tänään kesän ensimmäisen hyttysenpistoksen ja nyt mun oikea käsivarteni kutisee aivan mahdottomasti. Mutta ei se mitään, en vaihtaisi näitä aurinkoisia päiviä mihinkään!

Onko teillä ollut hauska viikonloppu? Mun viikonloppuuni on mahtunut muutama kirpputorireissu, paljon jäätelöä (jos jatkan tätä tahtia, oon kesän loppuun mennessä muuminmuotoinen), hymyilyä auringossa ja vanhojen soittoläksyjen uudelleenopettelemista. Huomenna on vuosittainen edistymisnäyte, vähän jo jännittää. Keskiviikkona on tän vuoden viimeinen äidinkielen koe, johon mun pitäisi vielä jaksaa opetella kirjallisuuden tyylisuuntien tunnusmerkkejä. Olisihan se nyt aika noloa, jos ei pystyisi esseetä kirjoittamaan sen takia, ettei hallitse eri aikakausia.

toppi: H&M, hame: GT, kengät: Pertti Palmroth

Tän päivän asulla en juurikaan jaksanut päätäni vaivata, oon nimittäin ollut koko päivän vain kotona, ja harvemmin kotonaollessani täydennä vaatetustani asusteilla. Toi on mun mielestäni kuitenkin ihanan kesäinen asu, josta saa kivan kunhan sitä jaksaa viedä vähän pidemmälle. Aivan varmasti tulen käyttämään kesällä enemmänkin.


Maistoin eilen kahta mulle aivan uutta jäätelömakua:
A) Laukontorilla ostin jäätelökioskilta pallon vaahtokarkkijäätelöä. Se oli tosi makeaa, mutta niin hyvää, ettei kyllä jää yhteen kertaan tämän tuttavan tapaaminen.
B) B&J The Vermonster oli aivan syntisen hyvä makuelämys. Vaahterasiirappijäätelöä, karamelisoituja pekaanipähkinöitä sekä kinuskiraitaa - nam. Tästä tuli ehdottomasti mun uusi lempparijäätelö.

Mikä on teidän suosikkijäätelönne?

Löysin eilen Bonuskirpparilta pari kivaa juttua, jotka voisin ehkä kuvata huomenna... Hauskaa sunnuntai-iltaa!

6 kommenttia:

  1. Minun suosikkijäätelöni on varmaankin Valion kevyt minttusuklaa, mutta jäätelö kuin jäätelö menee :D Ihana asu, ja sulla on muuten tosi kiva blogi! Jäänkin seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minttusuklaa-jäätelö on kyllä myös ihanaa, varsinkin pienenä rakastin minttujäätelöä yli kaiken! :D

      kiitos paljon ja tervetuloa! :)

      Poista
  2. mä tykkään kaikesta jätskistä, siis ihan oikeesti muhun uppoo mikä maku vaan :)

    Ja joo, sulla todellakin on kiva blogi, mäkin jään seurailemaan sun blogias! :)

    Ps,
    http://mmilya.blogspot.com <- Tervetuloa moikkaamaan myös mua ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, kiva kun tykkäät! :) käyn kurkkaamassa sun blogin myös!

      Poista